Instanssi järjestää huhtikuussa kaksi koulutusta:
Syvennä asiakasymmärrystä
23.4.2015 klo 9-12
Aamupäivän aikana syvennymme siihen, miten perinteisten tutkimusmenetelmien ohella sosiaalinen media sekä data-analyysin välineet auttavat meitä ymmärtämään asiakkaan tarpeita entistä paremmin ja siten kehittämään parempaa asiakaskokemusta. Osanottajien tarpeiden mukaan käsittelemme keinoja sekä kuluttaja- että yritysasiakkaiden parissa toimiville. Pienryhmässä jää myös aikaa omien kokemusten ja haasteiden jakamiseen sekä kollegoiden parhaiden käytäntöjen kuulemiseen.
Hinta: 175 eur + alv. Hinta sisältää kahvi-/teetarjoilun ja opetusmateriaalit.
Ilmoittaudu nyt, paikkoja on alle 10 jäljellä!
sekä yhteistyössä Cemblin kanssa pidettävä maksuton tietoisku:
Asiakas mukaan kehittämiseen!
14.4. klo 9-10.30
Asiakkaasi on palvelusi paras asiantuntija, ota hänet mukaan sen kehittämiseen! Kerromme miten asiakasta osallistamalla:
- lisäät asiakasymmärrystä
- säästät resursseja karsimalla päällekkäisyyttä asiakaspalvelusta
- luot positiivista yrityskuvaa
- hyödyt asiakasyhteisön luomasta synergiasta
Ilmoittaudu, tilaisuus on maksuton!
Molemmat tilaisuudet pidetään Helsingissä, osoitteessa Eerikinkatu 18.