Uusia koulutuksia huhtikuussa!

Instanssi järjestää huhtikuussa kaksi koulutusta:

Syvennä asiakasymmärrystä

23.4.2015  klo 9-12

Aamupäivän aikana syvennymme siihen, miten perinteisten tutkimusmenetelmien ohella sosiaalinen media sekä data-analyysin välineet auttavat meitä ymmärtämään asiakkaan tarpeita entistä paremmin ja siten kehittämään parempaa asiakaskokemusta. Osanottajien tarpeiden mukaan käsittelemme keinoja sekä kuluttaja- että yritysasiakkaiden parissa toimiville. Pienryhmässä jää myös aikaa omien kokemusten ja haasteiden jakamiseen sekä kollegoiden parhaiden käytäntöjen kuulemiseen.

Hinta: 175 eur + alv. Hinta sisältää kahvi-/teetarjoilun ja opetusmateriaalit.

Ilmoittaudu nyt, paikkoja on alle 10 jäljellä!

 

sekä yhteistyössä Cemblin kanssa pidettävä maksuton tietoisku:

Asiakas mukaan kehittämiseen!

14.4. klo 9-10.30

Asiakkaasi on palvelusi paras asiantuntija, ota hänet mukaan sen kehittämiseen! Kerromme miten asiakasta osallistamalla:

  • lisäät asiakasymmärrystä
  • säästät resursseja karsimalla päällekkäisyyttä asiakaspalvelusta
  • luot positiivista yrityskuvaa
  • hyödyt asiakasyhteisön luomasta synergiasta

Ilmoittaudu, tilaisuus on maksuton!

Molemmat tilaisuudet pidetään Helsingissä, osoitteessa Eerikinkatu 18.

Uusia koulutuksia huhtikuussa!