Tiedät, että asiakas on tärkein resurssisi. Tiedät, että mitä paremmin ymmärrät ja ennakoit asiakkaan tarpeita, sen paremmin oma liiketoimintasi voi. Kuitenkin asiakasymmärrykseen ja sen kehittämiseen liittyvät asiat jäävät usein ajanpuutteen takia puolitiehen. Instanssi tarjoaa tähän ratkaisun:
Asiakasymmärryspäällikkö (customer insight manager) palveluna
Palveluna ostettava asiakasymmärryspäällikkö/asiakaskokemusvastaava voi muun muassa:
- määritellä ja käynnistää säännöllisen asiakaskokemuksen mittaamisen
- seurata asiakaskokemusmittaria jatkuvasti ja analysoida avoimia palautteita, tuottaa tämän pohjalta sekä strategiset että operatiiviset toimintasuositukset
- seurata ja analysoida verkkosivujen tai verkkokaupan tapahtumia ja tuottaa sen pohjalta toimintasuositukset
- koota ja analysoida myyntityön myötä syntyvää asiakasymmärrystä niin, että se on koko yrityksen käytettävissä eikä vain yksittäisten myyjien muistissa
- tehdä asiakastutkimuksia ja hallinnoida ulkoa ostettavien tutkimusten hankintaa niin, että saat rahoillesi vastinetta
- tukea asiakasymmärryksen jalkauttamista organisaatioon esimerkiksi työpajojen ja valmennuksen kautta
Tehtävät määritellään aina sinun tarpeesi mukaan. Työtä voidaan tehdä projektikohtaisesti tai edullisemmin kuukausisopimuksella. Tiesithän, että näihin palveluihin voi usein käyttää Business Finland -rahoitusta, lähtien uusien palveluiden kehittämiseen tarkoitetusta innovaatiosetelistä!
Tekijä
Apunasi toimii Camilla Magnusson, joka on väitellyt tekstianalytiikan hyödyntämisestä asiakas- ja markkinaymmärryksessä ja auttanut lukuisia yrityksiä (mm. F-Secure, Skanska, OP Ryhmä) ymmärtämään asiakkaitaan ja näiden tarpeita paremmin.
Yhteystiedot
Pääset alkuun lähettämällä sähköpostia camilla@instanssi.fi, soittamalla 044 2902218 tai täyttämällä yhteydenottolomakkeen.