Koulutus: Mitä asiakkaat haluavat? Kasvata asiakasymmärrystä 27.1.16

Asiakasymmärrys on sekä B2B- että B2C-markkinoilla se perusta, jonka päälle kaikki onnistunut myynti, markkinointi ja palvelumuotoilu rakennetaan.

Aamupäivän mittaisessa tehokoulutuksessa käsitellään mm. sitä, miten uudet, tehokkaat analyysimenetelmät tuottavat jatkuvaa tietoa asiakkaan tarpeista ja muuttuvista trendeistä, korvaten perinteiset työläät ja usein tehottomat asiakaskyselyt.

Toisena aiheena on palveluiden yhteiskehittely asiakkaan kanssa – paitsi erinomainen keino oppia ymmärtämään asiakkaan tarpeita, myös mainio työkalu asiakkaan sitouttamiseen ja lojaalin asiakasyhteisön luomiseen.

Kolmantena – miten asiakasymmärrys jalkautetaan organisaatioon niin, että se myös johtaa käytännön toimenpiteisiin ja koko organisaation kattavaan asiakaslähtöiseen ajatteluun?

Hinta ja ilmoittautuminen:

Koulutuksen hinta on 245 eur (+alv). Jos haluat maksaa kortilla, ilmoittaudu tästä! Jos haluat maksaa laskulla, ilmoittaudu sähköpostitse!

Paikka ja aika:
Koulutus järjestetään ke 27.1.2016 Helsingin keskustassa klo 9-11.30 osoitteessa Eerikinkatu 18. Hintaan sisältyy aamiaistarjoilu sekä opetusmateriaalit.

Aikataulu:

9-10 Miten asiakas ja tämän tarpeet opitaan tuntemaan ja ennakoimaan tehokkaasti? Uudet analyysimenetelmät vähentävät esimerkiksi perinteisten aikaavievien asiakaskyselyiden tarvetta.

10-11 Asiakkaiden osallistaminen ja palveluiden yhteiskehittely. Voiko asiakkaat päästää mukaan kehittämään palveluita, vai meneekö sinulta päätösvalta? Miten osallistamisen pohjalta syntyvästä datasta päätellään, miten asiakaskokemusta parhaiten kehitetään?

11-11.30 Asiakasymmärryksen jalkauttaminen. Miten saat asiakkaasta kerätyn tiedon jaettua organisaatioon ja kollegoidesi sydämen sykkimään asiakkaalle?

Kouluttaja:

Kouluttajana toimii FT Camilla Magnusson, Instanssi Oy. Camilla on työskennellyt tutkimus-, kehitys- ja konsulttitehtävissä mm. Ideanilla, F-Securella ja OP-Pohjolassa. Hän on auttanut lukuisia organisaatioita luomaan kilpailuetua asiakkaiden muuttuvien tarpeiden ennakoinnilla. Hän on väitellyt Tampereen teknillisestä yliopistosta aiheesta julkisen tekstidatan visualisointi asiakas- ja markkinaymmärryksen tukena.

Ilmoittaudu tästä!

 

 

Koulutus: Mitä asiakkaat haluavat? Kasvata asiakasymmärrystä 27.1.16